PATIENTPORTALEN

Selvbetjeningen/Patientportalen finder du enten ved at klikke på menupunkterne RECEPTFORNYELSE, TIDSBESTILLING og E-KONSULTATION eller ved klik på den gule knap  LOGIN HER. Alle på forsiden.

Første gang du besøger patientportalen, skal du oprettes som bruger.

Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne e-mail adresse til at at give dig besked, når der er svar på patientportalen fra din læge.

Når du har udfyldt brugeroprettelsesskemaet, og har trykket på “Send”, får klinikken din anmodning. Denne skal godkendes af klinikken (for at sikre, at du er patient i vores klinik), inden du har adgang til hjemmesiden.

DET ER VIGTIGT AT ALLE FAMILIEMEDLEMMER OPRETTES HVER FOR SIG, DVS HENVENDELSER OMKRING BØRNENE SKAL FOREGÅ I DERES CPR-NUMMER UNDER DERES EGEN BRUGEROPRETTELSE. DETTE PGA VORES DOKUMENTATIONSKRAV I JOURNALERNE.

Såfremt du glemmer dit adgangskode, kan du nulstille dette ved at vælge "glemt adgangskode", hvorefter du vil få tilsendt et link til nulstilling.

 

iPad

Hvis du oplever problemer med at benytte patientportalen fra din iPad, når du benytter Safari, kan det skyldes sikkerhedsindstillingerne i Safari. Ved at ændre indstillingerne for Safari, kan patientportalen benyttes igen. 

 

Vejledning:

Start med at åbne indstillinger. 

Åben herefter indstillinger for Safari og ændre indstillingerne for Accepter cookies til Altid.

Efter en genstart af Safari-browseren, virker hele patientportalen sammen med iPad og og Safari igen.